Viva Las Vegas - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van markenmarjolein - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van markenmarjolein - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas

Door: webmaster

12 September 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hi, how are you doing today?

Dat is de standaard vraag die je krijgt als je een winkel of restaurant binnen komt! Is wel ff wennen en weet nog steeds niet goed wat ik moet zeggen...hihi!
Maar we zijn gisteren aangekomen in Las Vegas! Wat een stad is dat zeg! Een en al glitters, lichtgevende reklameborden en zien en gezien worden!! Erg druk en heeeeeel veeeeeel casino`s!
We waren vertrokken uit San Diego op weg naar Palm Springs. Dit is een stadje waar de gepensioneerde sterren en oude rijkaards wonen, nou het was inderdaad een dooie boel daar. Er viel echt niks te beleven!! Er was wel een trammetje in de bergen, maar die was stuk! Dus helaas...
Gisteren naar de Joshuatrees geweest, is wel een leuke boom, maar voor een heel park wel saai. Dus hier doorheen gereden en nog een trail (looppad) gedaan, maar het was erg heet! Zo`n 100 graden Farenheit.(jullie mogen raden hoeveel graden celcius dat is!!)
Daarna over de oude route 66 naar Las Vegas gereden, erg mooi en met een aantal 'dips' in de weg. Dat is een geul in de weg voor het water af te voeren. En als je er door heen rijdt dan voelt het net als een achtbaan. Waarschijnlijk moeilijk iets bij voor te stellen, maar het is erg grappig!
Gisteren in de MGM Grand geslapen, dit is pas een grooooooot hotel!! Maar dat zijn de meeste in Las Vegas.
Bij binnen komst stond er een pakketje klaar met allerlei lekkers erin. Wij dachten wat aardig van meneer MGM, maar de naam in de envelop kwam ons niet bekend voor (of Miranda van CAD & Company) moet aan ons gedacht hebben...) Hihi, we hebben het pakket gewoon mee genomen en gaan lekker genieten van al het lekkers!
We gaan de komende week een beetje richting het oosten rijden, naar Bryce NP, Zion NP en de rest. Maar eerst gaan we naar de Grand Canyon, en naar de Hoover Dam! Maar we moeten even kijken hoeveel tijd we hebben!
Jullie horen het allemaal wel, want er is altijd wel een Apple store te vinden!!

Dikke kus van ons en jullie horen van ons!

PS: De foto`s zijn te mooi om op de site te zetten...Ze passen er niet op... Sorrry! Bij terug komst houden we wel een avondje waar we alles laten zien!! :)

xxx

PS: Mamma heeeeel veeeel plezier zaterdag!!!

Nou doehoei!

PS: De berichtjes zijn erg leuk om te lezen!! Blijf vooral doen!!

PS: Hoe is het weer in Miami? Is Ike al onderweg? Of hangt ie er nog volop boven??

Nou nu is het echt klaar hoor!!

Doeoeoeoeoei

• 12 September 2008 - 20:22

Olga:

Hey lieverdjes!

Jullie hebben echt al veel gezien en meegemaakt in 'n paar weken tijd, echt leuk om te lezen! Ben echt ontzettend benieuwd naar de foto's, zou erg gezellig zijn zo'n foto-avond!
    Blij dat alles nog goed gaat en dat jullie je prima vermaken!
    Geniet er nog maar lekker van die 2 weken!!
    En 100 gr fahrenheit is iets van 38 graden!Hihi..

veel plezier!

Dikke kus

• 13 September 2008 - 17:40

Peter En Eline:

Hey Mayo en Mark!
    Hopelijk lukt het berichtje plaatsen nu wel, want dat is de vorige x niet gelukt, zie ik net... Jullie zullen wel denken: Die laten ook nix van zich horen! Maar ik lees af en toe jullie verhalen wel, hoor! Wat een avonturen, zeg! Vooral nu in Las Vegas, denk?! Zijn jullie al bij de M en M´s wezen kijken? En al veel geld gewonnen? Nou veel plezier nog, geniet er lekker van en tot schrijfze!
    Gr Peter en Eline