Ons laatste nachtje in het westen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van markenmarjolein - WaarBenJij.nu Ons laatste nachtje in het westen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van markenmarjolein - WaarBenJij.nu

Ons laatste nachtje in het westen

Door: webmaster

19 September 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal,

HIer dan ons laatste berichtje uit San Fransisco, want we vliegen morgen ochtend naar Miami... De afgelopen dagen hebben we evengoed nog een hoop gedaan! Nadat we naar Antilope Canyon zijn geweest, zijn we in Page gebleven en hebben in een motel geslapen. `s Morgens ben ik (Marjolein) eerst even naar de apotheek geweest, omdat ik al de hele vakantie (behalve de eerste paar dagen...) last heb van een koortslip. De apotheker moest er helemaal aan te pas komen... Daarna naar de Grand Canyon gegaan, waar de uitzichten en kloven er mooi en diep zijn! We hebben geen vlucht boven de Grand Canyon gedaan, want het was erg duur!!
Hierna zijn we naar Kingman gereden en daar in een restaurantje met lopend buffet gegeten voor ongeveer 10 euro per persoon!! En we mochten zo veel eten als we wilden (heeeel erg Amerikaans en veeeeeel dikke mensen!!) en er was een hele hoop!
We hebben geslapen in Motel 6, in een non-smoking room, alleen de afzuiging van de badkamers gingen naar alle kamers, dus als nog last van de rook....Even als de trein die langs het Motel reed en toeterde als hij langs kwam...(Ze hebben geen spoorwegovergang...)
De volgende dag via Las Vegas naar Tecopa gereden. Tecopa ligt vlakbij Death Valley, waar het erg heet was!! Hier in een huisje geslapen bij mensen op het erf (een soort Landall) en lekker in een heet bad (een Spa) geweest, met water wat gelijk uit de bergen kwam. Erg lekker!
`s Avonds vroeg te bed, want de volgende ochtend hebben we de zonsopgang in Death Valley gezien! We waren de enige en het was erg mooi!!
We hebben nog rond gereden in Death Valley en hier mooie dingen gezien!
We hebben besloten om hierna door te rijden naar San Fransisco, omdat de klok nog een uur terug ging en we de hele dag hadden. We zijn via Yosemite gereden, over de Tioga-pass. Dit is een pass door het eerste park wat we bezocht hebben en wat volgens de verhalen een erg mooie route moest zijn. Nou dat is het hoor!! Veel mooie uit zichten en meertjes en beekjes!
Hierna in San Fransisco geslapen in Holliday Inn, midden in de stad en een mooi uitzicht over de stad! Hier ook heerlijk geslapen (we waren bekaf van het rijden naar San Fransisco)!
Nu hebben we onze koffers weer ingepakt om morgen naar Miami te vliegen. We gokken dat de koffers iets te zwaar zullen zijn, maar dat nemen we dan maar voor lief!
Vanmiddag nog naar Alcatraz en dan lekker luieren of iets in die richting!!

Tot de volgende keer vanuit Miami!

Dikke kus en veel liefs

PS: Al een deuk in de auto gereden of ligt ie al in de prak Syl? Als dat zo is; het is maar blik...

xxx

• 19 September 2008 - 18:41

Jan-pieter:

heey heey

we zitten hier gezellig met zijn alen te eten en ik heb een pircing laten zetten donderdag.
    de auto is nog heel en de moter rijd ook onwijs lekker :P
    het gaat hier nog goed met de katten ze kommen helemaal bij me leggen als ik op de stoel tv aan het kijken ben :D maar nog heel veel plezier en geniet nog van de vakantie

dikke kuss jp

• 19 September 2008 - 19:19

Olga:

Heey!

Fijne vlucht naar Miami!!
    En nog veel plezier deze week!!Groetjes van ons.

• 19 September 2008 - 21:08

Syl:

Wat zien jullie een boel zeg! Was al nieuwsgierig, maar dat wordt steeds erger als ik weer zo'n heerlijk verslag lees :)
    Denken jullie al in het Amerikaans? Dat vind ik altijd het leuke aan vakantie, dat je op een gegeven moment alle talen door elkaar gaat halen, zelfs in je eigen koppie :S
    Blijft een raar idee dat jullie helemaal daar zitten en het leven hier gewoon doorgaat... Helemaal als wij worden uitgenodigd door JP om bij 'hem' te komen eten, hahaha! Ennuh: geniet nog even van de warme temperatuur, want het was hier afgelopen nacht rond de 6 graden... Herfst komt er nu bijna aan :(
    Kuzz Syl

PS JP zn piercing is echt cool!
    PPS De seat is nog heel hoor, Peter heeft net de olie ff gecheckt. Lieve zwagers heb ik toch :)

• 20 September 2008 - 06:17

Paul Hoffman:

Heej Hi There

Ik hoorde van Men. Kamp dat jullie aan het rond touren waren in Amerika, dus ff vrage naar jullie site,en ff kijken.
    Leuke verhalen,en mooie foto's.
    Lijkt me prachtig zo met z'n 2tjes lekker rond trekken van alles zien, op je eigen snelheid (dus zelf bepalen wat en wanneer)
    Ik ga zelf strakkies weer ri zuid Duitsland, ja ik krijg nog steeds niet genoeg van rond trekken maar mijn werkgever bepaald nog steeds WAAR NAAR TOE,EN WANNNEER.
    Ik wens jullie veel plezier en succes,ga jullie nog volgen.

GREETZ PAUL

• 20 September 2008 - 10:06

Alma:

hallo goeiedag,
    Wat hebben jullie al veel gezien in dat verre land, lijkt me geweldig om zo rond te toeren. Amerika begint voor mij toch anders over te komen dan ik altijd in gedachten had.
    Papa is druk in de weer met alle kabels te verleggen, en dat allemaal om een badkamer!!! Waar zijn we mee bezig???
    Vanmiddag gaan we met het uitje van Horizon mee, zeehonden kijken op de wadden en daarna barbequen,
    wat Amerikaans hé. Geniet nog lekker van jullie vakantie, goeie vlucht, of zitten jullie op dit moment in het vliegtuig??? We lezen htet de volgende keer wel weer,
    groeten dikke zoenen van ons papa en mama.