Erg wisselend weer hier! - Reisverslag uit Bradenton, Verenigde Staten van markenmarjolein - WaarBenJij.nu Erg wisselend weer hier! - Reisverslag uit Bradenton, Verenigde Staten van markenmarjolein - WaarBenJij.nu

Erg wisselend weer hier!

Door: webmaster

24 September 2008 | Verenigde Staten, Bradenton

Hallo allemaal!

Daar zijn we weer hoor! We hebben in de afgelopen dagen veel gezien en veel gereden in de auto. We weten niet zo heel goed wat er hier allemaal te zien is (slechte voorbereiding in vergelijking met het westen...), maar we zijn afgelopen maandag naar de NASA geweest op Cape Canaveral, erg interessant om te zien en te beleven (voor Mark). Hij is in een soort achtbaan geweest waar je voelde hoe een lancering van een raket voelt. Achteraf viel het allemaal wel mee en had ik het ook wel gedurft! Maar een echte raket gezien! Dus helemaal leuk.
Dinsdag zijn we naar een bos geweest, Blue Creek genaamd, waar een looppad door heen loopt wat verhoogd is. Dus je loop over alles heen, langs een beekje. Hier waren dus zeekoeien en krokodillen. Dus wij opzoek naar een zeekoe, maar helaas niet gezien. Maar wel een krokodil!! Was erg leuk om te zien, ineens kwam hij uit de waterplanten en zwom rustig verder. Maar je zag hem wel ons in de gaten houden. Was erg leuk, vooral het idee dat er verderop in de rivier een groepje mensen aan het zwemmen waren... Nee, hoor de krokodil kon daar niet heen!! Grapje.
Daarna zijn we doorgereden naar Jacksonville in het noorden, waar ze een erg mooi winkelcentrum moesten hebben, maar het viel erg tegen. Een hoop winkels stonden te huur en de rest was een beetje restaurantje of voor souveniers. Dus naar een ander winkelcentrum gegaan (Mark heeft het winkelen helemaal ontdekt!!) en dat was wel leuk. Hier is MAkr nog even naar de kapper geweest, want zijn tondeuse trekt het niet, de stroom is hier net ff anders!
Vandaag wilden we naar een park waar je met een boot de rivier op kan, maar het park was gesloten omdat de zomer al voorbij was...!!?? Dus zijn we helemaal doorgereden naar Bradenton in het westen. HIer even lekker aan een meer gezeten (waar ook krokodillen waren...) en lekker gelezen. Morgen willen we nog verder afzakken naar het zuiden, The Everglades en The Keys bezoeken. En daarna als we nog tijd hebben lekker op het strand liggen!
Hopelijk is het mooi weer, want in het noorden was het regenachtig en erg vochtig. We reden over een weg waar geen berm meer was, zoveel water is er de afgelopen 3 weken gevallen!! Evenals de bossen waar hele gedeeltes onder water staan.
Maar hier in Bradenton is het wel mooi alleen een beetje winderig! :)

Dit was het wel een beetje, tot de volgende keer.

Dikke kus

• 25 September 2008 - 22:00

JARNO:

voor het weer hadden julie dus niet weg moeten gaan, hier is het ook mooi weer en af en toe een beetje nat.
    maar alleen wat julie zien zijn wij weer niet.

groetjes jarno en geniet er nog van

• 28 September 2008 - 12:12

J.Psr:

Hier maar weer ff een berichtje van J.PsrHet is nu Zondagmiddag 14.00uur.Het is hier nog mooi weer.Maar voor de komende week krijgen we wisselvallig weer.We hopen dat jullie nog een paar mooie dagen mogen beleven.Goede reis terug,en tot a.s Woensdag.Groeten vanuit B.O.L.

• 28 September 2008 - 16:31

Syl:

Hoi zussie en zwager!
    Nog een paar dagen en dan zijn jullie alweer terug in Holland :) Voor mn gevoel zijn jullie net een weekje weg...
    Kijk er wel naar uit om jullie weer te zien hoor! Gewoon weer ff bakkie doen, samen eten enzo. Dan is 4,5 weken toch wel erg lang...
    Fijne laatste dagen nog en goede vlucht naar A'dam, dan zie ik jullie woensdagochtend (gaaaaaaaap!)!
    Kuzz Syl

• 29 September 2008 - 10:56

Alma:

hallo Mark en Marjolein, nog een paar dagen en dan zijn jullie weer in Holland.
    Wel weer gezellig hoor als jullie thuis zijn, misschien hebben jullie zoiets van alstjeblieft nog niet, kan ik me voorstellen na zo'n vakantie, maar wij willen jullie wel weer een s zien!!! wat zullen jullie een hoop te vertellen hebben, we zijn erg benieuwd naar jullie verhalen. kunnen jullie je vlushtnummer voor de terugreis nog even mailen?
    goeie reis op de terugweg en tot woensdag
    groeten van papa en mama.

• 30 September 2008 - 16:04

Jan En Heleen:

Hello Mark en Marjolein,

Jan en ik hebben net jullie verhalen gelezen.Oh Marjolien op dat vliegveld,wat kan je je toch ellendig voelen.WE zijn 29 september ook thuis gekomen,hebben de hele dag in een vliegtuig gezeten.Van Faro naar Lissabon en Van Lissabon naar Amsterdam,maar het zit er voor ons al weer op.
    WE hopen jullie snel te zien en de verhalen te horen,hele goede reis en een welkom thuis.

Liefs en zoenen van Jan en Heleen