Wat is het hier koud!! - Reisverslag uit Broek op Langedijk, Nederland van markenmarjolein - WaarBenJij.nu Wat is het hier koud!! - Reisverslag uit Broek op Langedijk, Nederland van markenmarjolein - WaarBenJij.nu

Wat is het hier koud!!

Door: webmaster

01 Oktober 2008 | Nederland, Broek op Langedijk

Hallo allemaal,

We zijn dan gelukkig (ook wel helaas...) weer terug in Nederland en wat is het hier koud!! Het scheelt zo`n 10-15 graden!! Dus dat is wel even wennen.
De afgelopen dagen zijn we nog naar de Everglades geweest en The Keys. Erg mooi allemaal, maar erg benauwd en in de Everglades waren een hoop muggen. We zijn echt lek gestoken!! Mark gelukkig nu ook een keer!!
Daar regende het helaas ook, maar ondanks dat hebben we toch een aantal krokodillen gezien.
Van de Keys hebben we 1 eilandje gezienen dat was erg mooi. Vanwege de weinig tijd die we hadden, zijn we niet verder gereden, maar terug gegaan en lekker in een parkie gelegen (wel is waar tussen de zwervers, maar erg lekker!)
Verder hebben we nog een beetje geshopt en gehangen en genoten van het zonnetje en van de heeeeeeeele harde regen!
We hebben een goede terug reis gehad en zijn vanmorgen om 7.15 geland.
We hebben een erg mooie reis gehad en gaan zeker nog een (paar) keer een grote reis maken!! Het is ons goed bevallen om zelf te plannen wat en wanneer je gaat doen!

Groetjes en dikke kus!

• 01 Oktober 2008 - 20:24

Olga:

Heey,

Daar zijn ze weer! Welkom thuis!! We zijn erg benieuwd naar al jullie verhalen en foto's. We horen wel wanneer dat avondje plaats vindt. Ik kom van de week zowiezo even bij jullie langs voor 'n theetje!Groetjes van Rich en 'n dikke knuffel van mij!

• 03 Oktober 2008 - 09:13

Marieke:

Heeej Wereldreizigers,
    Welkom terug in hollandia
    Wat is dat snel gegaan!!!!!
    Jaaa zal wel even wennen zijn het weer hier.Brrrr.
    Ik hoop jullie gauw weer te zien. Dikke kussssssss, Marieke