Alweer ons laatste weekje in het westen.... :( - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van markenmarjolein - WaarBenJij.nu Alweer ons laatste weekje in het westen.... :( - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van markenmarjolein - WaarBenJij.nu

Alweer ons laatste weekje in het westen.... :(

Door: webmaster

15 September 2008 | Verenigde Staten, Page

Hy!

Hallo Allemaal!
We zijn onder tussen alweer een stukje zuidelijker dan eergisteren, we zijn nu in Page en dat is een stadje aan Lake Powel. Het stadje is "gemaakt" door de mensen die aan de dam hebben gewerkt tussen Lake Powel en de Colorado rivier. Het is dus een beetje een toeristisch gebeuren hier, veel hotels en motels en wat restaurantjes. Maar dat neemt niet weg dat Lake Powel een erg mooi meer is, waar veel watersporters komen.
We zijn vanmorgen vertrokken naar Page vanaf een motel vlakbij Panquich. Dit ligt weer vlakbij Bryce NP, wat we gisteren hebben bezocht.Het grappige was dat de dame van het motel waar we gisteren sliepen een beetje Nederlands sprak! Maar dan wel een beetje op zijn Turks-Nederlands (sorry kan het niet anders uitleggen!). Tevens zijn er hier nog best veel Nederlandse toeristen en dat is wel even leuk om mee te kletsen! Eindelijk "gewoon" weer es Nederlands praten!
Gisteren op weg naar Bryce NP hebben we ook nog wat beleeft..... (hihi alweer!!) We rijden heel rustig (voor ons gevoel) door een dorpje tussen Mt. Carmel en de afslag naar Bryce NP. Zegt Mark in eens, zal dat voor ons zijn?? Rijdt er dus een politie auto achter ons met zwaailichten aan (gelukkig geen geluid!). Dus wij maar stoppen langs de kant van de weg. En ja hoor ze stoppen ook...Oh nee!!!!
Wij netjes raam open en zonnebril af en ID en rijbewijs al in de hand (hihi je wil toch netjes over komen!!). Blijkt dus dat we 52 miles per uur ijden ipv de toegestane 40...Oeps! De politie agent vraagt naar de bestemming en waar we daarna naar toe gaan. Dus ik (Marjolein) zeg eerst Bryce en dan de Grand Canyon. Oke dan komen jullie hier op de terug weg ook langs, zegt de politie agent, als jullie dan weer te hard rijden, krijgen jullie 2 boetes en laat ik jullie nu gaan. Whoehoe! Komen we daar even goed vanaf!! Dus wij vandaag op de terug weg maar 35 miles per uur gereden en geen politie gezien!!
(Voor de mensen die het niet weten: We zijn 2 jaar terug op Sardinie ook aangehouden...!!)
Vandaag naar Antilope Canyon geweest, dit is een gebergte wat door de wind en het zand is uitgeslepen. Maar dan loop je als het ware in de kloof. Erg mooi!
Ook nog even bij Lake Powel geweest en met onze auto op het strand geweest!! Dat is echt leuk!! Lekker even in de zon gelegen op het strand (voor het eerst deze vakantie...). We hebben dus eindelijk een beetje kleur!
Morgen gaan we naar de Grand Canyon rijden en dan weer op de terug reis naar San Fransisco!

Dus tot schrijvens (mochten we een internetcafe tegenkomen)!

Dikke kus

Ps: Waren we een week te laat mamma? Voor je rondvlucht boven Langedijk?? Hoe was het??

Ps: JP lukt het met Gijs en Siepie? En heb je de boom al gesnoeit? Hahaha, grapje! Hoeft niet hoor! Hopelijk lukt alles een beetje!

Doeoeoeoeoehoeg

Ps: Als de foto-ruimte geld kost...NIET DOEN!! Jullie krijgen ze dan wel na de vakantie te zien! (nog 3 weekjes wachten!!)

xxx

• 16 September 2008 - 04:30

Ria:

we zijn blij dat jullie zo genieten.en hopen dat jullie nog een fijne week te gemoet gaan doe voorzichtig en hou alles heel.o ja over sardinie....waarom hebben jelui dat nooit verteld?????? o.k dat horen we nog wel veel plezier en tot ziens dikke zoen ook van frans gr mama ria.

• 16 September 2008 - 07:12

Olga:

Hihihihi,aangehouden worden, dat was wel even spannend denk?!!Gelukkig geen boete!En lekker in de zon gelegen, moet ook 'n keertje kunnen, heerlijk!
    En nu, terug naar San Fransisco en dan 't vliegtuig naar Miami ofzo? Doe voorzichtig, heel veel plezier nog!!

Dikke knuffel van ons

• 16 September 2008 - 18:25

Je Kleine Oppasbroer:

heey rukker kan wel vakantie gangers zeggen maar dat zegt iedereen al
    het gaat echt onwijs goed hier en met de katten ook alles lukt perfect
    groetjes dikke kuss

• 16 September 2008 - 19:04

Alma:

Ik begreep al niet wat je bedoelde met je vraag over zaterdag!!! Beetje simpel maar je kent me. Het was heel erg geweldig om in die helicopter te vliegen, veel te kort had nog wel een rondje gewild. volgend jaar misschien.zo te lezen genieten jullie enorm van jullie vakantie, leuk hoor geniet re nog maar lekker van tot schrijvens papa en mama

• 16 September 2008 - 19:23

Jan En Heleen:

Wat hebben jullie al veel gezien en gedaan.Spannend een achtervolging.Mark het lijkt me verstandig als je op de snelheid let.Grapje hoor.Maandagmiddag is opa hier geweest op en duofiets,zooo leuk joh.HIj had helemaal weer eens een kleur.Maar ja oma was niet mee,dus je begrijpt het al.hij wilde snel weer naar huis.Prachtig zeg zo`n fiets.veel plezier kus van ons

• 18 September 2008 - 17:58

Jan En Heleen:

Hallo liefjes,NOg even een berichtje van ons.We gaan morgenochtend op vakantie,we vliegen om 7.00 uur en worden om 4.00 uur opgehaald om naar Schiphol te gaan.
    Dus voorlopig geen nieuws van ons,of ik moet ergens internet kunnen gebruiken.
    Hoe is het in de States,nog steeds heel veel bekijken ? Geniet ervan en we mailen weer als we thuis zijn.dikke zoenen van ons.

• 19 September 2008 - 12:29

Peter En Eline:

Hey Mark en Mayo!

Gaat snel he, zo'n groot avontuur! Geniet er nog lekker van, want over twee weken komen jullie alweer thuis, haha! Veel plezier nog en scheurze! Maar niet te hard, want ze stoppen je daar zo achter de tralies!

Gr Peter en Eline