Zo maar 1 dagje later weer internet! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van markenmarjolein - WaarBenJij.nu Zo maar 1 dagje later weer internet! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van markenmarjolein - WaarBenJij.nu

Zo maar 1 dagje later weer internet!

Door: webmaster

13 September 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo!

We zijn vandaag in Zion NP geweest! Een erg mooi park met een aantal mooie trails (looppaden) en vergezichten! Tevens een aantal hertjes gezien en grote zwarte vogels. Het was al donker dat we weer aan kwamen bij het info-centrum en toen stonden hier ook allemaal hertjes te grazen! Een stuk of 15! Echt leuk!!
Het was hierna even zoeken naar een hotel omdat er hier in de buurt een paardenshow en een golfwedstrijd wordt gehouden!
Morgen gaan we naar Bryce NP, wat ook erg mooi moet zijn (volgens alle Nederlanders die hier zijn...) en dan daarna naar de Grand Canyon.

We zijn nu in een hotel waar gratis internet is dus we dachten, we gaan ff wat foto`s plaatsen! Dus er staan nu wat foto`s op, onder het bericht van San Fransisco (het eerste bericht in The USA)!
Dus geniet er lekker van!

Dikke kus!!

PS: Als je meer foto`s wil zien, moet je ons ff wat ruimte kado geven! Zie links onder aan de pagina...

• 14 September 2008 - 11:06

Petra Kooiman:

zo te lezen hebben jullie het naar de zin, in ieder geval beleven jullie meer dan hier in het waterlandse. ben benieuwd naar de foto's nog veel plezier groetjes Petra (sr)

• 14 September 2008 - 17:35

Alma:

hallo Mark en Marjolein,
    Het is zondag vandaag, en we zijn vanmiddag naar Jan en Heleen geweest, nou dan weet je het wel , het was erg gezellig, oma en opa kwamen ook nog even, dat wil zeggen dat wij ze even opgehaald hebben.Het is ontzettend leuk om al jullie verhalen te lezen, en dat van een avond samen foto's kijken is een leuk idee.Over ike de storm weet ik niet zoveel, maar dat scrijf ik anders morgen wel even.
    geniet lekker verder van jullie vakantie en tot schrijfs dikke zoen papa en mama

• 14 September 2008 - 19:37

Peter En Eline:

Die ene foto mag wel verwijderd worden, hoor! Fotoshoppen mag ook, want ik sta er weer allemachtigprachtig op... Verder wel allemaal leuke foto's. Hebben jullie die "Hollywood" foto met die lens gemaakt? Met het blote oog kon je het niet zien, haha! Veel plezier nog!
    GrEline
    O,ja, voor die extra ruimte moeten wij wel betalen he? Dus als jij dan wat geld overmaak, komt het goed, haha!

• 14 September 2008 - 23:46

Nienke:

Hoi Mark & Marjolein, Het is hier nu nacht, ik zit nog ff te relaxen na een drukke avond werken. Leuk om jullie verhalen te lezen! Foto's zijn ook leuk! Wij zijn druk met klussen gaat goed. Wordt denk wel leuk! Veel plezier nog!! :)
    x Nienke