Aan de Mexicaanse grens - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van markenmarjolein - WaarBenJij.nu Aan de Mexicaanse grens - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van markenmarjolein - WaarBenJij.nu

Aan de Mexicaanse grens

Door: webmaster

09 September 2008 | Verenigde Staten, San Diego

Hallo daar!

We zijn gisteren aangekomen in San Diego, vlakbij de Mexicaanse grens. In de Lonely Planet stond dat ze hier een erg mooie dierentuin moeten hebben, dus wij daar heen! En het klopt inderdaad: het is een mooie dierentuin! Een zwemmende ijsbeer gezien en een nijlpaard onder water!! Hihi, was wel leuk om te zien, in Nederland zie je dat bijna nooit!
De dierentuin ligt in een groot park, genaamd Balboa park. Erg mooi park, met een gratis trammetje dat rond rijdt. Wij met het trammetje naar de dierentuin en uit de dierentuin het trammetje weer gepakt. Maar wat bleek.... We zaten in een trammetje dat een rondtour gaf... Oh, weer in het verkeerde trammetje gaan zitten, maar we konden er ook niet uit :( Zo hebben we wel een hele rond tour gehad door het "oude" gedeelte van San Diego, maar we moesten ook weer terug lopen (heuvel op heuvel af...). Dus ff afzien, maar na ongeveer 1,5 uur lopen kwamen we bij de auto!!
Hierna een hotel gezocht, Holliday Inn, met een buiten zwembad. Dus hier lekker ff een duik in genomen!
De dagen hiervoor zijn we in L.A. geweest, dit is een heeeeeele grote stad (wat ik al eerder had gezegd). En dan raak je wel eens de weg kwijt, maar dan ben je blij dat je Tom-Tom hebt!! Hier zijn we 2 dagen geweest, dus niet zo lang, omdat het zo groot is!
We zijn nog wel naar Universal Studio`s geweest, met allemaal film sets en shows met als thema een film, zoals Waterworld (film met Kevin Cosner) en Shrek. Leuk park, maar erg druk en amerikaans....
Morgen willen we eerst naar Wild Park Zoo, met een rond tour in een open auto met de dieren om je heen!! En dan daarna via Palm Springs naar Yoshua Tree NP.
Dus dan zal het even duren voordat jullie wat van ons horen, omdat we er van uit gaan dat er geen internet daar is!

Dus tot over een paar daagjes! We zullen dan denk ik in Las Vegas zijn!!

Dikke kus en liefs van ons!

• 10 September 2008 - 10:19

Syl:

Hallo wereldreizigers :)
    Wat een avonturen! Zit het ook niet een beetje in de familie, in de verkeerde tram stappen? :P Voordeel is wel dat je dan wat meer van de stad ziet. Wanneer komen nou de foto's :P
    Hier gaat alles zn gangetje. Molly wordt vreselijk druk en irritant :S Hoorde dat jullie katten ook al gewend zijn aan die zware stem en het stampen van JP :) Nou, Ingmar en ik gaan weer ff Gold Standard doen! Byebye xxx

• 10 September 2008 - 11:29

Jeanette:

Hi there,
    wat leuk om jullie belevenissen zo te lezen! Komt het overeen met het fotoboek?(behalve die prachtige bikini natuurlijk!!!!)
    Heel plezier in Las vegas.
    Veel liefs,Jeanette

• 10 September 2008 - 16:38

Syl:

Tja, er werd weer hard gewerkt vandaag, maar gelukkig niet voor jullie! Die pijp in BoL moet natuurlijk blijven roken :) Dus nu thuis op de bank nog ff een berichtje om het af te leren...
    Alweer ruim een week onderweg! En ik ben nu al ontzettend benieuwd naar de verhalen. Het blijft ook leuk om jullie reis te volgen via waarbenjij.nu. Kijk weer errug uit naar het volgende verslag... Dikke kuzz

• 11 September 2008 - 07:50

Marieke:

Hi Mark en Marjolein,
    Super leuk om jullie via deze site te volgen. Geniet van al het moois dat jullie tegen komen.Er is daar genoeg te zien. Ik hoor de verhalen. Dikke kus, Marieke

• 12 September 2008 - 15:07

Jan En Heleen:

Hoi Mark en Marjolein,

Geweldig het trammetje,maar die wandeling van anderhalf uur,heftig zeg.Maar je moet maar zo denken,meteen voor drie dagen beweging gehad.Per dag een half uur.Jan en ik zitte ins ook te verheugen op de reis Portugal.dat schiet nu ook al lekker op.Ook lekkerde warmte,we zijn eraan toe.
    Nou nog heel veel plezier en dikke zoenen van ons.