Onze eerste week in the USA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van markenmarjolein - WaarBenJij.nu Onze eerste week in the USA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van markenmarjolein - WaarBenJij.nu

Onze eerste week in the USA

Door: webmaster

06 September 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo allemaal!

Wat leuk dat jullie allemaal een berichtje achter laten! Erg leuk om te lezen!!
Ondertussen zijn onze rijbewijzen aangekomen en zijn we in L.A. aangekomen! En mam: We hadden een auto gehuurd van een utobedrijf dat een auto verhuurde zonder rijbewijs! Dus we zijn maandag ochtend naar Yosemite NP gereden en hebben daar een erg hoge berg gezien en het is een ontzettend mooi park! Zeker een aanrader als je hier in de buurt bent.
Van maandag op dinsdag hebben we in een tentje geslapen met als duer een gordijn.... En ja jullie lezen het goed, wij hebben GEKAMPEERD.....Hihi was wel een hele belevenis, want je moest je eten in een box doen, anders kwamen er `s nachts beren op af. Best spannend!
Dinsdag zijn we naar Glacier Point en de Sequioa`s geweest. Glacier Point is het hoogste punt van Yosemite en we hebben daar weer erg mooie foto`s gemaakt. De sequioa`s zijn erg mooi en erg hoog! Sommige bomen die daar staan hebben de ijstijd overleeft en kunnen dus erg oud worden.
Woensdags zijn we naar Monterey gereden, dit is een plaatsje aan de kust, onder San Fransisco. HIer zijn we naar een aquarium geweest.
Donderdag zijn we terg gereden naar San Fransisco en hebben daar een beetje gewinkeld en rond gelopen. `s Avonds zijn we naar het hotel gegaan war we de eerste nacht hebben geslapen en wat hadden ze daar voor ons: Whoehoe onze rijbewijzen!! Dus de auto`s omgeruild (we hadden dus even een urrtje 2 auto`s...!!!) en toen zijn we `s avonds gelijk gaan rijden richting Los Angeles. Alleen is dat een heel stuk, dus hebben we overnacht vlakbij Santa Cruz.
Vrijdag hebben we de hele dg in de auto gezten over de Highway 1. Het was een beetje mistig, dus we hebben weinig van de kust kunnen zien, Maar des al niet te min een hele mooie weg om overheen te rijden.
Zaterdag (vandaag) zijn we aangekomen in L.A., wqat een heeeeeeele grote stad is en je makkelijk kan verdwalen. Maar een goede plattegrond doet wonderen!!
We gaan weer ff verder en spreken jullie op het web!

Dikke kus van ons

PS: het is hier gemiddeld 30 graden...(om jullie even jaloers te maken... ;) )

xxx

• 07 September 2008 - 08:34

Olga:

Nou,je hebt ons jaloers hoor want hier is 't niet zulk mooi weer helaas..En helemaal gekampeerd, whahahaha, helemaal leuk!!We zijn erg benieuwd naar de foto's. En dat jullie je rijbewijzen zo snel hebben zeg, netjes hoor! Nou, heel veel plezier verder en 'n dikke knuffel van ons.

• 07 September 2008 - 15:07

Jan En Heleen:

Hoi vakantiegangers,zo te lezen hebben jullie al heel wat gezien en gereden.En wat het weer aan gaat, ja jullie maken ons wel jaloers wan thet is hier waardeloos.Heel veel plezier en lekker genieten.
    Dikke kus van ons

• 08 September 2008 - 14:27

Nore:

Hoi Collega en Mark,

Leuk om te lezen dat het goed gaat daar. Helaas lukt me het niet om meer te openen dan "onze eerste week", ben dan ook benieuwd hoe dat met jullie rijbewijzen zat. Waren jullie ze vergeten mee te nemen???? Maak er nog een fantastische tijd van! Groetjes, Nore.

• 08 September 2008 - 20:29

Nienke :

Hoi Mark en Marjolein,
    Klinkt goed allemaal!! Ben nu al benieuwd naar de foto's! En die rijbewijzen..haha..moest er wel om lachen :)
    Veel plezier!!!
    x Nienke

• 09 September 2008 - 18:17

Alma:

hallo Mark en marjolein, Wat heerlijk dat warme weer daar in Amerika!! Hier is het toevallig vandaag mooi, we hebben zelfs buiten kunnen zitten. Wat een ontzettend leuke dingen doen jullie in je vakantie, om jaloers op te worden. leuk hoor geniet lekker van Amerika en tot horens maar weer,
    dikke kus papa en mama.

• 10 September 2008 - 18:01

J.P Senior:

He vakantiegangers.Hoe is't.Genieten jullie een beetje?Hier alles oke.Lekker aan het werk.Veel plezier verder,en tot hoors maar weer.Groeten uit B.O.L.

• 10 September 2008 - 18:02

J.P Senior: