De 2e dag in the USA - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van markenmarjolein - WaarBenJij.nu De 2e dag in the USA - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van markenmarjolein - WaarBenJij.nu

De 2e dag in the USA

Door: webmaster

03 September 2008 | Verenigde Staten, Monterey

Hy there!

Onze eerste dag hebben we ons vermaakt in San Fransisco. Een erg grootte stad, met heeeeeel veel winkels en heeeeeeel veel toeristen!! We hebben het meeste lopende gedaan en voor de mensen die nog nooit n San Fransisico zijn geweest: het is op heuvels/bergen gebouwd....(= spierpijn)
We wilden eerst naar the Fisherman's Warf lopen, maar onderweg kwamen we Lombard street tegen, deze weg loopt zo schuin dat de weg kronkelend is gemaakt. Is wel leuk om te zien! We hebben er niet met de auto overheen gereden, want er stond een erg lange file!
Daarna zijn we met de cablecar naar the Fisherman's Warf gegaan en daar een heerlijk broodje met kip bij The Bleu Marmaid gegeten. Het was hier erg druk, je kon zowat over de hoofden lopen!
Daar een beetje rond gelopen en bij Pier 39 geweest met de zeehonden (zo heten ze niet, maar we komen ff niet op de naam...!) en ook nog getracht om naar Alcatraz te gaan, maar die zat al voor 2 dagen vol!
Hierna nog even gewinkeld in San Fransiso en `s avonds over de Goldengate Bridge gereden, wat ook wel erg leuk is! De brug is erg bekend om zijn lengte, maar aan de andere kant van de baai zit een veeeeel langere!
`s Avonds gegeten in een Italiaans restaurant en geslapen in een motel.

Erg leuk San Fransisco en we komen er nog een keertje terug!! (hihi om de auto van Hertz op te halen!)

We kunnen niet zo heel vaak ons dagboek bij houden, want zoveel internetcafe`s zijn er niet
(sta nu in een Apple-store...) De foto`s komen er nog op, maar erg weinig tijd en boze blikken van de verkopers!

PS: de brandweer heeft hier koptelefoons op vanwege het harde geloei...(echt amerikaans!!)

• 04 September 2008 - 08:19

Olga:

Hey hallo,

Fijn te weten dat jullie goed aangekomen zijn, mooie vlucht hebben gehad en 't naar jullie zin hebben!Alleen van die rijbewijzen, hahahaha, die vond ik wel erg grappig!Doe voorzichtig maar bovenal, heel veel plezier en genieten!!!

Dikke knuffel van Ol en Rich

• 04 September 2008 - 09:58

Alma:

ik heb er niet zoveel verstand van maar ik hoop dat dit bericht bij jullie arriveert!!! Om Olga na te praten ,het is goed om te weten dat jullie goed aan gekomen zijn. Wat een toestand met die rijbewijzen, Jan Pieter heeft ze inmiddels opgestuurd, maar mijn vraag is, moeten jullie nu noodgedwongen in san Fransisco blijven tot jullie rijbewijsen gearriveerd zijn? We horen het wel. Veel liefs groeten van papa en tot ziens. dikke kus
    papa en mama

• 04 September 2008 - 20:30

Je Pulmo Collega's:

Hi there!!

How are you?! Aan de verhalen te lezen hebben jullie het erg naar het zin!! (haha en dat verhaal over jullie rijbewijzen.. DOMBO'SS!! hahahahah) We gaan lekker niet vertellen hoe het hier is.. want dat hoef je lekker niet te weten. Geniet maar lekker met/van jullie tweetjes! We houden natuurlijk de verhalen in de gaten!

Liefs en groetjes,
    Jolanda en Danielle (en natuurlijk de rest van het team)

• 05 September 2008 - 07:17

Saida:

hoi marjolein, leuk dat je het naar je zin hebt! geniet er lekker van. bij ons op de afdeling is het ook reuze leuk, ahum ahum. he tot spreeks. groet saida

• 05 September 2008 - 11:12

Olga:

Mark,ik mis je met squashen!!!!!!!!!!

• 05 September 2008 - 11:45

Gerald Vos:

San Fransisco is echt een super mooie stad. Een aanrader, hangen aan de cable car, dus niet erin maar er buiten hangen :-).

p.s. Nout van Falcon Engineers vroeg mij of jij het telefoonnummer hebt van de betreffende constructeur. Hij zou hier graag een gesprek mee willen. Kun je me die gegevens mailen als je tijd hebt.
    Verder een hele fijne vakantie, en geniet ervan, het is voorbij voor je het door hebt.

Groeten,
    Gerald

• 06 September 2008 - 21:10

Syl:

Ook nog knitting bitches gesignaleerd in SF? ;) Ben erg benieuwd naar verdere verhalen, maar dat komt dan in oktober wel. Tot die tijd is het leuk om jullie website te volgen, ook al kunnen jullie het niet fanatiek bijhouden.
    Hoorde van JP dat de roze papiertjes het gehaald hebben? Nog bedankt voor jullie sms op mn birthday :D Kijk uit naar jullie volgende bericht!
    Nou doehoeg! ;) Kuzz