Het gaat echt gebeuren! - Reisverslag uit Broek op Langedijk, Nederland van markenmarjolein - WaarBenJij.nu Het gaat echt gebeuren! - Reisverslag uit Broek op Langedijk, Nederland van markenmarjolein - WaarBenJij.nu

Het gaat echt gebeuren!

Door: webmaster

08 Maart 2008 | Nederland, Broek op Langedijk

Hallo allemaal!

Het gaat nu toch echt gebeuren! We gaan op 30 augustus (ja, mijn verjaardag...) voor 33 dagen naar Amerika!!
We gaan eerst 21 dagen door het westen van Amerika trekken en daarna nog 10 dagen naar Miami!

We hebben er erg veel zin in en op deze site kan je lezen hoe we ons voorbereiden en wat we allemaal beleven in Amerika!

Veel lees plezier

• 10 Maart 2008 - 17:02

Syl:

kijk uit naar jullie avonturen! :o) Ben erg benieuwd naar San Fransisco, want die staat ook nog op mn verlanglijstje... Maar dat over een half jaar! Eerst de voorpret! xxx

• 10 Maart 2008 - 18:33

Olga:

Wat leuk dat jullie hier je ervaringen en belevenissen gaan neerzetten!!
    Ik vind 't echt super wat jullie gaan doen,ben stinkend jaloers!!
    Ik ben ook heel erg benieuwd!!